.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد نیمه سنگین در جاده های مازندران
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز برگشت مسافران به استان های خود، از تردد نیمه سنگین در جاده های استان خبر داد.

به گزارش شمال، تسنیم به نقل از مرکز فرماندهی پلیس راه مازندران نوشت: سرهنگ جعفر محمد نژاد اظهار کرد: تردد در جاده های کیاسر به سمت ساری نیمه سنگین و برخی نقاط عادی و روان بوده و برگشت مسافران به شهرهای آنان از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز شده است.

وی درباره شرایط جوی جاده ها، بیان کرد: هم اکنون سطح جاده های مواصلاتی این حوزه صاف و خشک است و تنها در برخی از محدوده سوادکوه ابری و مه گرفتگی هایی مشاهده می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به استقرار نیروهای امدادی در راه های مازندران، گفت: این افراد با تمام توان در تلاش هستند تا خدمات مناسب را به مسافران ارائه و راهی امن را برای آنان فراهم کنند.

محمدنژاد از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها ، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

وی با توجه به انبوهی تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی پلیس راه این خطه از رانندگان خواست به صورت جدی با رعایت تمامی قوانین جاری راهنمایی و رانندگی و نکات احتیاطی و ایمنی رانندگی کنند.

محمد نژاد افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه، اعمال محدودیت های ترافیکی که از ظهر روز سه شنبه 23 مهر ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده تا پایان امروز ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.